Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Stel je vraag dan gemakkelijk en snel op onze contactpagina.

Bestellen en betalen

Je kan bij ons een bestelling plaatsen door de volgende stappen te doorlopen:

Stap 1. Voeg het gewenste product aan je winkelwagen toe door op de button “In mijn winkelwagen” te klikken.

Stap 2. Klik op de winkelwagen rechtsboven van de website.

Stap 3. De winkelwagenpagina wordt automatisch geopend waarna je op de knop “Doorgaan met afrekenen” dient te klikken.

Stap 4. Vul je gegevens in en klik op de knop “Bestelling plaatsen”.

Om een bestelling te wijzigen willen wij je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. De klantenservice zal je helpen bij het wijzigen van je bestelling. Houd je bestelnummer hiervoor bij de hand of communiceer deze volledig en correct

Echter is het wel zo dat wij gebruikmaken van een automatisch orderverwerkingssysteem, waardoor het mogelijk kan zijn dat jouw bestelling al is verwerkt en niet direct meer gewijzigd kan worden.

Om een bestelling te annuleren willen wij je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. De klantenservice zal je helpen bij het annuleren van je bestelling. Houd je bestelnummer hiervoor bij de hand of communiceer deze volledig en correct

Echter is het wel zo dat wij gebruikmaken van een automatisch orderverwerkingssysteem, waardoor het mogelijk kan zijn dat jouw bestelling al is verwerkt en niet direct meer geannuleerd kan worden.

Bezorgadres wijzigen van je bestelling
 

Om het bezorgadres van je bestelling te wijzigen willen wij je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. De klantenservice zal je helpen bij het wijzigen van je bezorgadres. Houd je bestelnummer hiervoor bij de hand of communiceer deze volledig en correct

Echter is het wel zo dat wij gebruikmaken van een automatisch orderverwerkingssysteem, waardoor het mogelijk kan zijn dat jouw bestelling al is verwerkt en niet direct meer gewijzigd kan worden.

Bezorgadres wijzigen van je account
 
Het bezorg- en factuuradres van je account kan je gemakkelijk wijzigen in je accountoverzicht onder het kopje ‘Adres’. Je kan hier komen door op accountnaam rechtsboven op PC of ‘Mijn account’ in het menu op mobiel te klikken en vervolgens op ‘Adres’ in het accountoverzicht.
 

Bij ons kan er online worden betaald met iDEAL, creditcard (Visa en Mastercard), Apple pay, Bancontact en Stengo cadeaubonnen.

Ja, dit kan door te betalen met creditcard. Bij een betaling met creditcard wordt het bedrag op je rekening gereserveerd. De daadwerkelijke betaling wordt pas achteraf gedaan. Zodoende betaal je achteraf. Dit is enkel mogelijk, wanneer wij de producten op voorraad hebben liggen.

Onze Stengo cadeaubonnen kunnen tijdens het afrekenproces op twee plekken ingewisseld worden. 

Plek 1. In de winkelwagen omgeving. Hier kan de waardebon onder de producten in de winkelwagen worden ingevoerd, waarna op ‘waardebon toepassen’ moet worden geklikt.

Plek 2. In de bestel omgeving boven de verzend- en factuurgegevens. Door op de blauwe link ‘Klik  hier om je code in te vullen’ te klikken.

Ja, bij het afrekenen maken wij gebruikt van beveiligde internetomgeving en worden je transactiegegevens versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Zo kan niemand stiekem meekijken en blijven je gegevens veilig en privé.