Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Stel je vraag dan gemakkelijk en snel op onze contactpagina.

Garantie en reparatie

Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.

  • Is je product binnen 30 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product;
  • Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is de reparatie volledig kosteloos.
  • Ook buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

Je reparatie meld je gemakkelijk en snel aan met de bovenstaande ‘Reparatie aanmelden’ knop.

Indien je product binnen de fabrieksgarantie onder normaal gebruik kapot is gegaan, is de reparatie helemaal gratis.

Ook wanneer het defect door eigen schuld komt of buiten de fabrieksgarantie ontstaat, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.

Je reparatie meld je gemakkelijk en snel aan met de bovenstaande ‘Reparatie aanmelden’ knop.

Stap 1. Meld je reparatie aan via de ‘Reparatie aanmelden’ knop.

Stap 2. Bereid je product voor op de terugreis:

  • Pak het goed en stevig in. Dit hoeft niet in de originele verpakking.
  • Verwijder waar nodig je data en account.

Stap 3. Maak een verzendlabel aan, print deze uit en plak hem op de doos.

Stap 4. Stuur het pakketje terug via de door jouw gewenste vervoerder.

Wacht en houd je mail in de gaten.

Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan.

Het garantietype geeft daarbij aan hoe je product wordt gerepareerd. We hebben 1 soort garantie:

  • Carry in.¬†We vragen jou om je defecte product naar ons te sturen. Vervolgens wordt het product gerepareerd bij de reparatiedienst die de fabrikant heeft aangewezen;

het garantietype en duur hiervan staat aangegeven op de productpagina tussen de specificaties van je product.