Verzenden en bezorgen
Omdat wij met meerdere leveranciers werken, verschilt dit heel erg. Wij zouden je daarom willen vragen contact met onze klantenservice op te nemen, zodat dit voor jouw specifiek uitgezocht kan worden. Stuur ons daarom een Whatsapp of Email met het betreffende product.
Neem hier contact op met onze klantenservice.
Ja, zodra de track & trace bij ons logistieke center bekend is, wordt deze automatisch in het systeem verwerkt en ontvang je een Email met de tracking van je bestelling.
Let op: het kan een paar uur duren voordat de track & trace bekend is.
Het kan voorkomen dat je ontvangen track & trace code aangeeft dat er geen zending is gevonden. Dit komt doordat de bestelling dan nog niet is gescand in het warehouse van PostNL of DHL. Je zal nog even geduld moeten hebben voor je bestelling is gescand en de tracking is aangepast.
Neem contact met ons op zodra de tracking na vier uur nog niet is aangepast.
Zodra de track & trace bij ons logistieke center bekend is, wordt deze automatisch in het systeem verwerkt en ontvang je een Email met de track & trace van je bestelling. Open deze track & trace en je weet hoe laat en wanneer jouw bestelling wordt afgeleverd.
Let op: het kan een paar uur duren voordat de track & trace bekend is.
Het kan voorkomen dat je ontvangen track & trace code aangeeft dat er geen zending is gevonden. Dit komt doordat de bestelling dan nog niet is gescand in het warehouse van PostNL of DHL. Je zal nog even geduld moeten hebben voor je bestelling is gescand en de tracking is aangepast.
Neem contact met ons op zodra de tracking na vier uur nog niet is aangepast.
Heb je je bestelling zonder dat je daarover op de hoogte bent gesteld incompleet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Maak hiervan binnen 48 uur een melding bij onze klantenservice en dan lossen we het op.