Kunnen we je helpen?

Meestgestelde vragen

Bij ons kan er online worden betaald met iDEAL, creditcard (Visa en Mastercard), Apple pay, Bancontact en Stengo cadeaubonnen.

Je kan bij ons een bestelling plaatsen door de volgende stappen te doorlopen:

Stap 1. Voeg het gewenste product aan je winkelwagen toe door op de button “In mijn winkelwagen” te klikken.

Stap 2. Klik op de winkelwagen rechtsboven van de website.

Stap 3. De winkelwagenpagina wordt automatisch geopend waarna je op de knop “Doorgaan met afrekenen” dient te klikken.

Stap 4. Vul je gegevens in en klik op de knop “Bestelling plaatsen”.

Wij doen er alles aan om onze doelstelling ‘Vandaag besteld, morgen in huis’ waar te maken. Echter kan het vanwege de extreme drukte een keer voorkomen dat we deze belofte niet waar kunnen maken en je je bestelling een dag later ontvangt.

Omdat wij met meerdere leveranciers werken, verschilt dit heel erg. Wij zouden je daarom willen vragen contact met onze klantenservice op te nemen, zodat dit voor jouw specifiek uitgezocht kan worden. Stuur ons daarom een Whatsapp of Email met het betreffende product.

Neem hier contact op met onze klantenservice.

Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst te ruilen of retourneren. Vervolgens heb je na het ruilen of retourneren 14 dagen de tijd om de bestelling retour te sturen. Zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding krijg je dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten van het retoursturen van jouw thuis naar Stengo zijn voor jouw eigen rekening.

Ben je niet tevreden met het product dat je hebt gekocht? Geen probleem, je mag deze binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Voor het retourneren van een bestelling of een gedeelte hiervan moeten er een aantal stappen doorlopen worden. Deze stappen hebben wij hieronder omschreven:

Stap 1. Meld de bestelling of een gedeelte hiervan retour door op de bovenstaande ‘Retour aanmelden’ knop te klikken en vul je gegevens in.

Stap 2. Wij zullen je aanvraag beoordelen en binnen 24 uur reageren met een akkoord, verdere instructies en retouradres.

Stap 3. Je stuurt je bestelling of een gedeelte hiervan met een vervoerder naar wens retour naar het door ons doorgegeven retouradres. In de retourzending voeg je het aankoopfactuur en het bij stap 2 ontvangen retourformulier volledig ingevuld toe.

Stap 4. Wanneer de retourzending bij ons is aangekomen krijg je zo snel mogelijk, maar maximaal binnen 10 werkdagen je aankoopbedrag retour.

Hulp nodig? We staan voor je klaar!

Chat met ons

Binnen 30 seconden reactie

Bel naar 085 - 0488810

Binnen 30 seconden reactie (tot 17:30)

App naar 0624816800

Binnen 5 minuten reactie

Stuur een e-mail

Binnen 12 uur reactie

De Nieuwe Erven 3, 5431 NV Cuijk
KvK: 82455082 – BTW nr: NL862477517B01