Verbeteringen en klachten
Ieder bedrijf kan haar service en producten verbeteren. Hier zijn wij van Stengo ons erg van bewust en wij willen jou dan ook de mogelijkheid bieden om jouw feedback te geven. Neem vooral contact met ons op door middel van één van de onderstaande contactmogelijkheden. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het probleem op te lossen.
Mochten wij jouw klacht niet naar jouw wens in behandelingen nemen dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.Â
Verbetering of klacht? Laat het ons weten!
- Onze klantenservice is geopend tot 20:00
Chat met ons
Binnen 30 seconden reactie
Bel naar 0252 - 745137
Binnen 30 seconden reactie (tot 17:30)
App naar 0636076054
Binnen 5 minuten reactie
Stuur een e-mail
Binnen 12 uur reactie
- Chat met ons
- Binnen 30 seconden reactie